Klubmøder

Klubmøder

Generelt om vores klubmøder

Klubben holder normalt sine klubmøder på EnergiCenter Voldparken, som er beliggende på Voldparkens gamle skole, Kobbelvænget 65 i Husum (2700 Brønshøj). Her er mødelokaler, køkken og andre faciliteter og vi er meget velkomne.
Møderne foregår som hovedregel i lokale 204 på 2. sal. anden tonsdagi måneden. Vi begynder møderne kl. 18:30. Dørene åbnes kl. 18:00 når klubaftens udvalget møder og sætter over til kaffe og arrangerer borde mv.
Check Turcyklisten og/eller hjemmesiden for mulige ændringer (i juni, juli og august holder vi ”grillmøder” i Vestskoven en fredag aften).

Vær opmærksom på:
Alle døre låses kl. 20:00, så man skal bruge nøglebrik for at komme ind hvis man kommer sent eller er gået ud.

Du kan læse mere om EnergiCenter Voldparken på deres Hjemmeside
Der er også en vejledning om hvordan man kommer dertil

Grillmøder

Fredag den 12. juni
Fredag den 10. juli
Fredag den 14. august
Fredag den 11. september
Mødested: Bålpladsen ved Kridtbjerget i Vestskoven
Mødetid: 17:00, Ny tid!
Turleder: Flemming 43 64 49 03

Grillen er varm fra kl. 17.00. Bemærk tidspunktet vi starter en time tidligere end vi plejer for at få mere sol og varme til arrangementet.
Kridtbjerget er i øjeblikket (marts 2026) under renovering. Den gamle grill er fjernet. Forhåbentlig er der bygget en ny grill inden mødet i juni, ellers findes en anden mulighed for at grille medbragt mad.
Alle medbringer selv grillmad og drikkevarer.
Arrangementet gennemføres uanset vejret. Der er et stort madpakkehus, hvor man kan sidde og nyde den lune sommeraften selv om det regner.

Sankt Hans: Tirsdag den 23. juni

Mødested: Kridtbjerget
Mødetid: Fra kl. 18.00
Turleder: Bjørn Pedersen 93 95 19 56

Den 23. juni 2026, en tirsdag, er det Sankthansaften.
Vi mødes på Kridtbjerget (madpakkehus m. bålplads i Vest-skoven), og jeg sørger for at grillen er klar kl. 18.
Jeg lægger an til bål senere, og har naturligvis guitaren med, og et par sange mangler heller ikke.
Der kommer muligvis cyklister fra andre klubber.
Mvh. Bjørn

Klubmøde: Onsdag den 14. oktober


Efterårets første indendørs klubmøde i EnergiCenter Voldparken.

Turplanlægningsmøde: Onsdag den 21. oktober

Yderligere information i Turcyklisten nr. 3

Klubmøde Onsdag den 11. november

Generalforsamling, dagsorden i Turcyklisten nr. 3

Klubmøde: Onsdag den 9. december

Julemøde

Fremstillet med programmer og temaer fra w3.css og Jalbum

Copyright: Foreningen Turcyklisterne 2019 -

KlubmødeAftenen